- Spoiler (cliquez pour afficher)
- Three Audio Commentaries (Disc 2, HD) - Three audio commentary tracks are available: the first with director David Fincher, the second with Jodie Foster, Forest Whitaker and Dwight Yoakam, and the third with writer David Koepp and a special guest.
Pre-Production (Disc 2, SD, 86 minutes) - A string of featurettes and interactive DVD-era extras circa 2002. "Prep" is broken down into "The Testing Phase" and "Safe Cracking School," while "Previsualization" includes "Creating the Previs," "Previs Demo," "Previs Demo with Commentary," "Habitrail Film" and a "Multi-Angle Featurette."
Production (Disc 2, SD, 62 minutes) - "Shooting Panic Room" is an almost-hour-long production documentary detailing the shoot from start to finish, with "Make Up Effects" adding a touch of information that, for whatever reason, wasn't simply edited into the main doc.
Easter Eggs (Disc 2, SD, 10 minutes) - "Real Safe Rooms" and "Breaking the Mirror."
Visual Effects (Disc 3, SD, 82 minutes) - A series of 21 comprehensive fx featurettes with Panic Room visual effects supervisor Kevin Haug and visual effects coordinator Leslie McMinn. The only downside is that all of the DVD-era featurettes are presented in standard definition. Segments include "Introduction," "Main Titles," "Through Bedroom Door," "The Skylight," "The Big Shot," "Through the Railing," "Giant Dust," "Through Wall and Floor," "The Hose," "Propane Gas," "The Explosion," "The Flashlight," "Slow Motion," "X-Ray Floor," "Safe Shavings/Digital Squibs," "CGI Gun and Cell Phone," "Arm on Fire," "CGI Propane Tank," "Headwounds," "Fluttering Bonds and CGI Leaves," and "CGI Fire."
Scoring (Disc 3, SD, 10+ minutes) - Multi-angle scoring sessions conducted by Howard Shore. Sessions include "Main Titles," "Sealing the House," "The Phone Call" and "Altman."
Sound Design (Disc 3, SD, 15 minutes) - A conversation with sound designers Ren Klyce and David Prior.
Digital Intermediate (Disc 3, SD, 11 minutes) - Post-production supervisor Peter Mavromates discusses color timing, color correcting and creating a digital intermediate for the film.
Super 35 Technical Explanation (Disc 3, SD) - Text-based featurette.
Sequence Breakdowns (Disc 3, SD) - Last but not least, four sequence breakdowns: "The Phone Jack," "End of Junior," "Hammer Time" and "Burnham Surrounded."
Trailers (Disc 3, HD/SD, 4 minutes) - The film's SD teaser and HD theatrical trailers are included.
Vos achats de Blu-ray non naphtas
Modérateurs : cinephage, Karras, Rockatansky
- TheGentlemanBat
- Assistant opérateur
Re: Vos achats de Blu-ray non naphtas
Rien de neuf à priori, l'intégralité de l'interactivité proposée étant en SD donc reprise vraisemblablement de l'édition DVD.
- Spoiler (cliquez pour afficher)
- Dunn
- Mogul
Donc pris à ma fnac mais est-ce un achat alors que j'ai utilisé 15 euros de cc sur ma carte et 20 euros de cc du boulot?

Elever des enfants c'est comme ranger sa collection de films : c'est pas comme on voudrait mais c'est bien quand même.
- Mosin-Nagant
- Mogul
Samedi passé :

You know my feelings: Every day is a gift. It's just, does it have to be a pair of socks?
- gnome
- Iiiiiiil est des nôôôôtres
Anora, c'est une planche de quoi (on ne sait pas lire avec le prix) ?

- Dunn
- Mogul
Stickers pour coller sur ton corps.
Elever des enfants c'est comme ranger sa collection de films : c'est pas comme on voudrait mais c'est bien quand même.
- Colqhoun
- Qui a tué flanby ?
Une planche à pain.
-
- Décorateur
- murphy
- Ray Charles
La planche à pain de Colqhoun était plus utile.
- gnome
- Iiiiiiil est des nôôôôtres
- Papus
- Accessoiriste
Ou une planche comme les pirates ils ont pour jeter les gens aux requins comme dans les films avec des pirates.
"Puisqu'il y a des hommes qui s'unissent pour faire le mal, pourquoi n'y en auraient ils pas qui s'unissent pour faire le bien ?"
- Dunn
- Mogul
Reçu à ma fnac. Frustration de ne pas avoir de 4K alors que le master est là.
Edit: je viens de l'ouvrir et dans une petite boite blanche il devait y avoir un bout de 35mm qui ne s'y trouve pas: vide.

Edit: je viens de l'ouvrir et dans une petite boite blanche il devait y avoir un bout de 35mm qui ne s'y trouve pas: vide.
- Spongebob
- David O. Selznick
- Last.fm
- Liste DVD
Merci d'avoir acheté Small Axe ! Il ne se vent malheureusement pas très bien 

- zemat
- Producteur
- Liste DVD
Effectivement, son prix a baissé depuis que j'ai dans ma wishlist.
Je n'étais pas abonné à feu-SALTO et du coup n'ai pas encore eu l'occasion de découvrir cette série de films.
- Quentin Tarantino
- Electro
Toujours à 14,99 euros sur FNAC.

+

+

“Le monde qui nous entoure est dégueulasse et sordide. Je ne cherche pas à le maquiller comme 99 % des films hollywoodiens.”