Apparemment, l'image est supérieure à l'édition US (pas bien dur). Quelqu'un l'aurait-il acheté?

Moderators: cinephage, Karras, Rockatansky
Disons que j'ai déjà le coffret français, donc repasser à la caisse pour une série, que j'ai beau bien aimer, voire trouver culte, ça fait beaucoup.Boba Fett 69 wrote: ↑19 Feb 21, 20:35 Si je me base sur ces captures, j'ai une légère préférence pour les images allemandes... Plus de EE et de DNR sur les disques français.
Mais à voir si cette supériorité est régulière sur l'ensemble des épisodes.
En tout cas pour le coffret en lui-même, y a vraiment pas photo !
Comparaisons entre le Mill Creek et Koch MediaThe US has a gamma problem (which results in pale colors); the UK has black crush.
https://forum.blu-ray.com/showthread.ph ... 535&page=3S1D1 & S1D4 issues (according to Mill Creek) with 5.1 audio:
"Heart of Darkness"
The 5.1 audio track does have issues in the mix creating an echo/reverb-like effect that phases in and out periodically throughout the episode.
"The Home Invaders"
"Nobody Lives Forever"
The 5.1 DTS-HD Master Audio tracks were accidentally left-off the disc after we conducted the original QC
"Evan"
The 5.1 audio track does have issues in the mix creating an echo/reverb-like effect that phases in and out periodically throughout the episode.
S4D4 "Mirror Image" has no sound on 2.0 stereo audio track. (added later in the disc replacement program)
S2D3: "Definitely Miami", 10 seconds blank on 2.0 (Stereo) track, starting at 42'41'' ( the song “Cry” by Godley and Crème should be playing. ).
NOTE**: Mill Creek today rejected making this fix because they apparently received a bad master.